• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Statistical Information
    • Malaysian Statistical Information
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Statistical Information
    • Malaysian Statistical Information
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Penyertaan ILKAP MOA dan graduan dalam Kajian Pengesanan Graduan TVET tahun 2018

    Thumbnail
    View/Open
    Rajah 11.2.3.pdf (840.4Kb)
    Date
    2019
    Author
    Malaysia, Kementerian Pendidikan
    Metadata
    Show full item record
    URI
    http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/82801
    Collections
    • Malaysian Statistical Information [6840]

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • Penyertaan IPT dan graduan dalam kajian pengesanan graduan tahun 2022 

      Malaysia, Kementerian Pendidikan Tinggi (KPT) (Kementerian Pendidikan Tinggi (KPT), Malaysia, 2023)
    • Penyertaan ILKA dan graduan dalam Kajian Pengesanan Graduan TVET tahun 2018 

      Malaysia, Kementerian Pendidikan (Kementerian Pendidikan, Malaysia, 2019)
      88.2% merupakan kadar respon bagi Kajian Pengesanan Graduan TVET. Seramai 68,167 orang menjadi responden kajian ini daripada 77,293 graduan TVET tahun 2018
    • Penyertaan graduan politeknik dalam Kajian Pengesanan Graduan TVET tahun 2018 dan 2019 

      Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) (Kementerian Pengajian Tinggi (KPT), Malaysia, 2020)
      Penyertaan graduan politeknik dalam Kajian Pengesanan Graduan pada tahun 2019 menunjukkan peningkatan sebanyak 0.7%

    Atmire NV

    Perpustakaan Tuanku Syed Faizuddin Putra (PTSFP) | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of UniMAP Library Digital RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    Atmire NV

    Perpustakaan Tuanku Syed Faizuddin Putra (PTSFP) | Send Feedback