• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Statistical Information
    • Malaysian Statistical Information
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Statistical Information
    • Malaysian Statistical Information
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Graduan 2021 yang melanjutkan pengajian mengikut peringkat pengajian (semasa konvokesyen)

    Thumbnail
    View/Open
    Carta 6.1b.pdf (83.09Kb)
    Date
    2022
    Author
    Malaysia, Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Graduan peringkat diploma merekodkan peratusan tertinggi melanjutkan pengajian dengan 70.3 peratus, diikuti graduan ijazah pertama (15.3%) dan graduan sijil sebanyak 11.2 peratus. Manakala graduan PhD dan peringkat lain merekodkan peratusan melanjutkan pengajian kurang daripada 1.0 peratus, masing-masing 0.2 peratus dan 0.6 peratus.
    URI
    http://dspace.unimap.edu.my:80/xmlui/handle/123456789/80274
    Collections
    • Malaysian Statistical Information [6657]

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • Jumlah keluaran graduan IPT mengikut peringkat pengajian, tahun 2008-2009 

      Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (2009)
    • Keluaran graduan IPTS mengikut peringkat pengajian dan jantina, tahun 2009 (senarai 20 IPTS tertinggi) 

      Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (2009)
    • Keluaran graduan IPTA mengikut peringkat pengajian dan jantina, tahun 2009 (bidang pengajian : Sains) 

      Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (2009)

    Atmire NV

    Perpustakaan Tuanku Syed Faizuddin Putra (PTSFP) | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of UniMAP Library Digital RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    Atmire NV

    Perpustakaan Tuanku Syed Faizuddin Putra (PTSFP) | Send Feedback